Getting started....

Blog test...blog test.....I was contemplating to make a new blog where i can write about anything that happens from my day to day existence. And thank God have the courage now to create this online journal. I am still learning all the ropes in the blogging world and sure have a lot to know here but at least I did a kick to get it started. So excited and hope I will do well with this. I will be posting more about wellness and health information in this blog as addition to any motherhood experiences.

 

5 comments:

Bless said...

hi nylph..thanks for the message and for checking my new blog. God bless and take care sa pagbubuntis.

Raquel said...

Hi mareng Bless, mo comment ko diri maski di na nimo mabasa, basin diay imo ni lili-on after 10 years, hehehe.

Kinsa man ga invite sa imo magblogging? June 2005 diay ka nag start, ako kay July na.

O cge mao ra na.

Bless said...

Halu mareng Raq! Wala man tawon nag invite sa akoa. Didto man gud sa friendster naa koy blog. Unya kay dili man ko ganahan kay lisod magpatsada sa blog sa nangita ko ug lain nga blog site. hangtud nakakaplag ko diri sa blogspot.

ikaw kinsa man nag invite nimo? :-)
pagkabasa nako aning imong comment ba didto sa akong email kay deretso jud ko diri sa akong first post hehehe.

Raquel said...

Hi mareng, maayo kay imo diay gi set imong blog nga kung naa mag comment makadawat kag email. Maayo nalang kay abi ko man ug di na nimo mabasahan, wala lang pod ko nagsaba sa imo nga naa koy message diri kay para ma surprise inig basa ani ba.

Walay ga invite sa ako, cge na ko kita ani inig mag surf ko sa internet hangtud nga naa koy na amiga sa cherryblossoms.com, iya ko cge ipaduaw sa iyang blog. Maglagot ko kay iya lang ko istoryahon para mo comment ko sa iyang posting.

Sa cge nakong lurk2x sa uban blog, morag na intrigue ko oi, labi na sa blog ni Ethel nga very fink kaayo. Cge ko attempt kawaton iyang mga blinkies pero di ko ka right click, hahaha, maayo nalang nga iyang gi disable kay kung wa pa, ug nakakawat ko, klaro kaayo to nga gikan sa iyaha kay cya ra man diay ga buhat sa iyang mga blinkies.

Sayang lagi nga July 2005 na ko naka blog kay katong buros ko cge ra ko duwa sa yahoo games ug cge ko katulog. Kung nagsugod pa lang atong 2004 sus daghan na unta ko entry, hehehe.

Nakahinumdum ka cge ko pangutana sa imong music, nganong gamay, dayun ang ako kay daku, sus pastilan kay i adjust ra man diay ang width ba. Pero karon kinaon na nako ang mga html codes, hahaha, hambugera kaayo dah!

O cge mao ra na mare, sorry taas kaayo ha.

Watch pa diay mi DVD movie ni pareng. Tanday2x dayun mi, hehehe.

Bless said...

Hehehe mao jud tanday tanday unya paingon jud na sa labing labing hehehe.

btaw mare mao man. ako gani pud ug nakahunahuna dayon ko ug himo ug blog adtong pag abot jud nako na daghan na unta pud nahibal an.

maayo bitaw pud ka diha kay nagkugi jud ka ug tuon anang mga html. ako kay tapulan na man sab ko oi. gusto lagi ko makabalo aron makagama-gama pud ko ug akoa. ako ra cguro ng misyonan puhon.

Cge kisses na lang kang Maria. God bless.

Blog Widget by LinkWithin