Off day, not and off day, yes!

Actually, yesterday and today was my sked for days off. Tuesday night I slept alone because my papasang was again on field. It's okay since I don't work Wed and Tues. So I stayed in bed until 11 in the morning yesterday. But after a few minutes of being awake, the phone rung and it was my manager asking me if I can come to work. I will be covering a co-worker who just called up that she's resigning. Yeah, right! I know I have the right to say no but she told me I am the last one she called up and hoping I can cover for her {paawa effect ba!} So nadala me and of course pang-additional din sa paycheck ba =) I have nothing to do at home and hubby will be returning late in the afternoon, so why not!

I was really hoping I could do my rounds in the bloggerhood and doing some updates yesterday but no luck. And today it's another impromptu day out for me. After my ESL class this morning a friend called up and she asked if I'm free to do some lakwatsa. Why not again! =) Haven't gone out together for a month na due to some busy sked. Her hubby have a tour in D.C. for a week and she's all alone by her lonesome and me hubby will be home later tonight so we arranged a day out and anything goes...=)

Our first stop was the Filipino store to return some DVD Fil movie. Then we went to the mall just window shopping. She told me that there's another Filipina who worked near the mall. We can check if she's at work and she'll introduce me to her. She was around and I was introduced to her. Then she asked us if we want to watch a movie and she'll hook us up. Hehehe wala talagang magawa..kasi wala ang mga husbandry...so why not na naman. We watched the Four Brothers and it was a good movie. I like the story, very family-ish =) Naiyak pa nga me eh.

Well, I thought I'll have a mundane off day but I have a wonderful one. =) And guess it's time for me to prepare something for my hubby when he come home from work...I will cook adobo and bake some cookies. That's his favorites. Then i will do my rounds. Ciao!

 

21 comments:

Unknown said...

Pirs unor na pod ko silingan, na unsa naman ning na sige naman lang ko ka pirs unor, hheheeheh. Bitaw maayo pod na kay na lingaw man ka og suroy suroy kauban imong mga amegang pinay, maayo pod na kay panagsa ra bitaw na kay pirmi man ka busy, sige ka lang og pa datu dinha, pamahin nya dinha, heheheh. Paborito diay na sa imong hubby ang adobo? Mao pod na paborito sa akong bana, pero last niyang nakakaon ana kadtong didto mi sa Pinas kay akong mama man ang nag-luto, heheheh. Maka-kaon lang na siya dinha kong naa mi adtuan nga okasyon sa mga pinoy hehehe.

Sige silingan ayo ayo dinha!

Anonymous said...

Wow, ibog ko da. It's been a while wa ko laag-laag with pinay friends. motherhood has chained me in the four corners of the house and if it's outside, well, gapos sa baby stroller... ugma na among lupad bless, uban ta!

Bless said...

silingan nagkagrabe na ba jud ng pagkapirs oi! Na wa gihapoy matiti oi bisan nagkabusy hehehe. Lipay ra pud baya ko kay naa koy makauban uban diri. Unya naa pud kay makatsika nga pareha nato ug pinulongan. Kapoy cge ug maningla oi hehehe. Ganahan akong bana ug adobo unya ang akong nilutuan kanang pirti ka inato ra gud pud kaayo kay dili man sab ko kabalo mangluto jud. Eksperimento ra pirmi =)

Hello Lynn! wow oi katsada mouli na jud mo. Kalami mouban oi hehehe cge regards na lang ko didto sa atua ug i kiss ko sa MSU. Pasalubong na lang ako hehehe. Kahinmdum ko sa MSU basta naa gani mouli dala jud pasalubong ang roommates hehehe. Haayyy remembering na pud ta ani sa MSU days....Ingat na lang mo sa inyong byahe ug God bless always.

Raquel said...

Hi mare, pirmi lagi pirs si mare Gie ay! oks lang d naman ako inggitera, hehe, selosa lang.

Nice man diay imong mga activities duha oi, pa lakwatsa lakwatsa lang. maka-ibog jud na imong ESL mare kay di ba ingon nimo free diha sa inyong asstn?

Sus si papasang makakaon na pod ug adobo. Unsa mana nga adobo, manok o baboy? pagkalami jud ug baboy ba dayun naay tambok dayun, hmmmm, sluuuurp, pagkalami gajud!

Dugay na ko wa nakaon og mamoy oi.

o cge mare, diri ra ko kutob, got a busy day today.

Bless said...

hi mareng raq mao jud abtik pa sa manatad man gud na si silingan mao ng pers onor ju pirmi hehehe. Libre lagi ning ESL namo diri sa among complex.

Yes oi adobong mamoy jud unya naay tambok gamay hehehe lami jud mare. panagsa ra man pud mi magpork dri kay dli man kaayo molaps ug pork akong papasang hehehe.

Ligaya said...

hmm, adobo and cookies sound yummy! i'm sure nabusog ng husto si papasang. ;)

just dropping by. take care and have a wonderful weekend Bless!

happy halloween! =)

Bless said...

yes..as in busog...walang left over hehehe =)

thanks for dropping by Ligaya!!! Happy halloween!

Raquel said...

aguy pagka sweet ba jud papasang. Kami diay Papa ug Mama na ang tawag kay tungod ni Maria.

Naa diay tay bag-ong higala si Carlota. Ayaw kalimti pagsulat imong ngalan inig comment nimo kay mahimo kang anonymous. Cge pa sya update sa iyang blog karon.

O cge good night na mare Bless kay late na diri.

Anonymous said...

sis seems like ur busy. well hope u have a great weekend. regards to ur hubby.

Analyse said...

naks, lakwatsa to the max! inggit naman ako..

Bless said...

Hi Amgine! Thanks for the visit..yup mejo busy nga kuno hehehe. God bless

Ana yep nakakita ng chance makapaglakwatsa hehehe...

Ladynred said...

Wow! lakwatsa ha! Ako working overtime din kc malapit na pasko eh!

Unsa na imo adobo Bless baboy o manok? hhmmm sarap! Have a great week.

Bless said...

Hi Gring...yes oi panagsa lakwatsa pud hehehe...mao lagi hapit na jud pasko unsaon na lang!

Adobo nga baboy. Naning kaayo magluto hehehehe

Raquel said...

Mare, mo gud morning lang ko. Adto nalang kang mareng Gie para mabasa nimo akong comment didto.

Bye...

Anonymous said...

Bless, maayo pa ka nakalakwatsa sa imohang day off :-) ako ani wa na gyud time mag laag-laag except if I have to take time off at work to go somewhere else.

Maybe we can meet up one of these days for bbq?

Bless said...

Mareng Raq gikan na ko kang silingan...grabe ba jud oi ayaw ug ligid kay pirmi baya ko didto bisita sa imong balay hehehe dili lang ko nimo kit an. Ikaw pa akong labyan labyan?! Na dili jud! hehehe btaw mads mo comment unta ko sa imong post dugayi jud kaayo ko makasulod. Mao ng maiwit jud ko pirmi. =)

Hello Rhebs thanks for visiting. Lagi nakachance ra pud molakwatsa kay wala may mabuhat sa balay =)

Yes i'm hoping one of these days magkakita pud ta. I'd love that very much =)

Anonymous said...

iwit na pod ko dire oy! aguy gimingaw na pod ko anang adobo nga naay mamoy tambok, akong bana kay mas gusto man chicken. Hapi working diay diha! hapi lakwatsa pod diay!

Raquel said...

Una sa tanan sangko sa langit ang akong dakung pasalamat sa walay paglubad sa inyong pag suporta kanako. Ug kamo daghan usab gikabusihan pero ning dalikyat kamo pagduaw sa akong langob ug wala kamo nahadlok nga naay nag atong nga bampira ug naay galupad lupad nga kwaknit sa inyong ibabaw. Ug ang kakusog sa uwan, wa kamo nahadlok sa dakung liti. Tunga-tunga sa gabii nga hapit na tukubon sa bampira ang buwan ani-a pa gihapon kamo. Unsa ba inyong gahum nga dili man kamo mangahadlok. Bout ba ipasabot naa kamoy HABAK?

Kining akong pagka busy morag mo dagan pa sa isa ka semana cguro. Manghinaot ako nga dili kamo bidlion sa pagbalik balik.

Ug kaninyong tanan, ikasubo ko mag karbon kopy pod ako sama ni manoy DOPS. Dili sayun mag tuplok tuplok sa keyboard ug mao ra unod sa akong sugilanon.

Ug diri ato nang pagasugdan:

LUTCHI, por da pirs tym, naka pirs ka, congratulations! Keep up the good work girl! Balik usab ha. Ang imong comment box palihug pasudla intawon ako. Lami mag cge tsismis didto kay walay hangtunan ang serbisyo sa comment box.

MANOY DOPS, na-unsa ka ba manoy nga ika daghan man nimo gituplok ang imong pagka-second. Salamat kay ning daghan akong comment.

Pardz, ing-na ako kung unsa imong gusto ikasuporta nako. Kung financial, daghan akog kwarta. Basta ayaw ko kalimti sa akong pagdagan pagka kandidato. Pila man ka milyonis imong gusto, naa koy 10 ka 10 wheelers nga puno sa salapi.

Ikaw pardz ayaw cge pa-ibog nga daghan musik imong pc kay nakahinumdon ako sa akong gi-trabahuan sa pinas, daghan pod akong mga musik...nagmahay ako kay wala nako gipang delete. Swerte kaayo ang nakapuli sa akong computer didto. Ug dili kni sa paghambog manoy, ma abtan kag na pulo ka adlaw ayha mahuman nimog patukar akong mga coleksyones.

Oo pare sipaon tika pero ako kang ipalagpot ngadto sa imong palalab ug dayun mahitabo ang angay di mahitabo gajud.

Manoy unsa mana nga pinaskuhan diha? Taga-i pod ming tanan oi!

Bahin lang Achie, nganong ipa-agi pa man nag tulay?

O cge manoy kay daghan pa akog sulatin diri.

MARENG GIE, maski asang dapita, pirmi ikaw ang pirs...kinsa bay ga hunghong nimo diha? Naa kay bay agimat?

Mare, unsa man imong but-paibot nga akong nang gi delete? Gikan ka ba kang JO? Hala klaroha kana kay dili ako hakog kung unsa man gani imong pangayuon kanako. Ingon pa nila nga loving is sharing. Ay for lovers ra man na sya mare. Ah basta, dili ako hakog kung unsay naa kanako, ako pod ika paambit sa uban. Labi na ikaw silingan kurog ako.

BETTY, salamat sa imong info city girl. Maski ako gikan ako sa katapusang bungtod sa among bukid. Pero pag edad kanaku og dose anyos, gipalayas na kami sa among ginikakanan para mo skwela sa ciudad. So mao na parehas kitang duha city girl na kunohay. Inig maka-uli lagi ko sa bukid, haskang sikata nako oi. Maski naka pang-uranay rag saniha, guapa na kaayo tan-awon. Hahaha, alangan kung naa ka ra sa bukid nagpuyo ug naka panguranay lang, Ang imong sanina morag trapo. Bitaw mao kana akong nabantayan.

TATA, sorry ta, ang file type ana kay power point, ambot kung mo play ba diha sa imo. Salamat sa imong pag-anhi ha. Morag nagkanunay na nga ako ang pirs didto sa imong blog. Andami jud kog ribon ug cake.

BAKYA NI NENENG, huh, akala ko kung sinong estranghiro, tama ba tagalog ko? Sus inday hwag mo naman akong pagsalitaan ng German, di talaga ako maka-intindi eh. Kayo nalnag ni Mareng Ethel. Naki tsismis ako dun sa bahay nya pero di ko alam ang pinag-sasalita mo...ako ba ay pinag-usapan nyo na hindi maganda? Agaray, hwag nyo naman akong ibinta sapagkat ako ay sold out na.

ACHIE, humana na tag estorya, hehehe. Si mareng Ethel diay kay bisi sa iyang panalapi karon, di pa to makapanahon ug suroy.

MARENG BLESS, nakasabot ako kung busy ka, ok ra oi kung di ka makabisita kanako pero gimingaw na jud ko nimo morag wa ka naman gud gawas gawas diha.

Sus si papasang wa diay diha, pagbantay kay basin naay aswang mo duaw kanimo. Ug kikiton imong liug. Aguy, pagka gamay ra ba nimong babayhana, igo ka ra lamuyon.

Mare, ingon nimo gilutoan nimo sa papasang ug mamoy. Gimingaw na jud kog kaon sa mamoy nga nagsayaw sayaw bitaw sa katambok. Haaaay, sluuuurp, humba jud mare, dayun ang tambok humok kaayo, tam-is tam-is pod ang lasa, Hay pastilan kalamit gid.

MARENG ETHEL, Uy ka sosyal ba kay nagpa champagne2x man diay ang igatan. Unsa bay okasyon? Hmmm basin nagpa-init ra kato sa lawas para kalamit gid ang kumbati.

Si hubby Jean nimo mare, parehas ra ka na sa akong vana. Dili gusto hilabtan ang computer kay ako kunong kamot walay pagduha duha sa pagtuplok sa computer, hala kapuliki pod syag ayo kung unsay maguba. Ako sya gi-ingnan nga ang computer dili na maguba kung dili mahulog, hahaha. Suko kaayo sya kay pilosupo kuno kaayo ko. Bitaw mare ang tanan naay sulosyon basta ayaw lang bu-aka ang computer.

Tuod isa ra among computer diri, si vana wala nay panahon kay ako na ang naka tag-iya. Ingon niya nga it's time na daw iya kung palitan kay ma wa kuno sya sa pasing. Naay usahay sa tulo ka adlaw dili sya maka computer kay ako ra pirmi, hahaha.

Mare, morag linya man cguro na to ng maayo mo masahe kay ako kabalo ka.......? Si vana morag mabuang sa kalamit kung ako na syang masahion. Sus tibuok sa iyang lawas akong masahion ug ang tumoy dayun ang pinaka last. Bitaw, tinuod kana...kusgan kuno kaayo ko. Laliman ka mare nga sa tanan namong igsoon ako ang tigmasahe sa akong Mama, dayun tag duha ka oras ayha undangan. Kung ako ra ba undangan paghilot akong mama kay makamata. So ako intawon nag cge ug hilot hangtod mo mata na akong mama ayha pa maka undang.

Katong naa na koy work mare, ning reklamao na jud ko. Akong gi-ingnan akong mama nga ipa graduate na intawon ko mama kay gikapoy na ko cge hilot nimo. Ingon sya nga kinsa na kunoy mo hilat niya nga dili daw kabalo akong mga magulang ug wala kuno silay kusog, akong gi ingnan nga hala traininga na sila para ma antigo.

Hala diri nalang ko kutob kay gikapoy na ko. Mo balaik na pod ko didto sa akong gikabisihan.

Raquel said...

Para po sa inyong lahat, happy halloween.

darlene said...

pagka-buotan nga empleyado gyud nimo bah! keep it up and you will reap rewards

Anonymous said...

Bless, I like your kind of lakwatsa, parang style sa Pinas ah. Haven't done something of that kind since I got here. Unsaon man gud if there are pinay friends, tag-along man ang mga bana haha

Blog Widget by LinkWithin