*Tulo ka butang*

Kriminali jud ning akong higala nga si Naomi oi! Hehehe Gihatagan ko ug buluhaton ug naa pa ra ba puy dugang hangyo....ipa-Bisaya jud kuno! Abi nako sa videokihan {di ba mareng Ghie ug Raq? ;-)}ra naay request apil pud diay sa blogging hehehe. Hasta ra ba jud kalisod ning mga pulonga ihubad ug binisaya. Sama na lang aning "random" na dili jud nako mahubad oi! Hehehe Ug kining pangutana nga "Three things that I have a surprising number of". Ug binisay-on ni maingon nga "Tulo ka butang nga ako anaa nga adunay makakurat nga gidaghanon?" Nah bawo lang jud ug mosalir ba ning akong pagka-bisdak hehehe. Mao ng sensha na mga higala kong tagawog ug maningla kay binisaya jud kini.

Bitaw ania ang akong tubag:

Three random facts about my closet:
1. Human daan, puti ang pintura ug samin ang pultahan
2. Sudlanan sa among mga bisti, sapatos, bags ug maleta.
3. Usahay pud mosulod ming duha sa closet hehehe. Pero mogawas ra pud dayon..O unsa na pud ng inyong gihunahuna! hehehe

Three item's I've never worn but still haven't tossed:
1. Blusang itim nga hinatag sa akong ig-agaw sa UK. Dili tong gigamit ni Snooky Serna hehehe.
2. Balhibuon nga blusa hinatag sa akong amiga gikan sa Hawaii.
3. Cotton lingerie nga bulaklakin.

Three things I will never get rid of, no matter how ugly they get:
1. Bakya nga brown gikan sa Pinas.
2. Pantalon nga maong.
3. Bag nga pinalit sa akong bana.

Three items that people wouldn't expect to find in my closet:
1. potpouri sachet
2. mga importanteng papeles
3. mga hulagway nga anaa sa album

Three items that made me go, "Oh Lord, what was I thinking?":
1. Kung magtravel mi ug layo kaayo.
2. Kung magtan-aw pud ug cartoons hehehe.
3. Kung naay masakit sa amoa.

Three things that I have a surprising number of:
1. medyas
2. tee-shirts
3. pantalon

Three dominant colors in my wardrobe:
1. black
2. burgundy/violet
3. pink ug blue

Three items that never fail to put me in a good mood whenever I wear them:
1. plain tee-shirt nga pink ug blue green
2. mga kikay nga aksesorya
3. akong sneakers

Na putlon sa nako ning tag oi kay papahuwayon sa nako ning akong mga silingan. Kabalo ko gipangtapulan na mo ug tubag aning mga tag hehehe. So pasayloon ta sa mo karon. Ug salamat sis Nao sa paghatag niining maong buluhaton. Hangtud sa sunod!

 

11 comments:

Maria C. Gensoli said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Maria C. Gensoli said...

Hello Bless next time na medyo tamad akong maglaba I will give you a ring para maka hiram naman nang kahit anong black or burgundy mong suot me too I love those lovely colour.. Take care thanks sa tag pala... and by the way sorry I accidentally erase my first comment.. medyo rusty na kasi ako sa blogging eh..

Raquel said...

Ah grabe starring ko diri dah! Starring pud ka sa akong balay Mads.

Ngek unsa mana oi bakya? Uso pa diay na karon, kato laging kahaoy nga bakya?

Blusang itim, anah mo samot kag ka guapa ana. Morag si Snooky Serna, nyahaha.

Unknown said...

Aguy hastang lami-a arang bisayaa ba, lami-a kaayo basahon gwapa ning bisaya no? Gi ahak na starring pod ko diay dinhi, gi atay ka ingon na jud ning uban nga lami tag tingog kay hilig man og videoki, piskot na! Undang muna ko anang videoki kay gi semento na ni sis Nao, nyehehehe. Maayo ka dinha kay naa diay kay nadala nga bakya nga gikan sa atu-a, ang ako-a hagbay rang naliki, kadto bitaw'ng bakya nga kahoy, ahak na!

Sige silingan ayo ayo dinha!

Bless said...

Hi Amika salamat sa pagbisita hehehe. Na ako bana man maglaba hehehe labi na nga naa koy work pud sa weekend usahay. hala ka ring lang pero ambot ug manga igo ba nga cute man kuno ko hehehehe

Bless said...

Na starring jud imo byuti mareng Raq ug Ghie...hehehe na bakya mo neneng gud hehehe ambot ug unsa ni nga kahoy basig yakal kay bug at man hehehehe

Bless said...

Sis Nao...motan-aw pud kay curious kuno hehehehe....ako magpakipot kipot kuno ug tan-aw aron ingnon ba nga cute hehehe Na mao tig-talan away na diay kay tungang gabii na man diay hehehe hala pag enjoy.

Raquel said...

Good night Mads. Bantay ugma ha, magkumbati kag blogging. Ako, dili ka tagna kay naay bata. Alam alami lang si Mare kay morag malungkot ang beauty nya ngaun....yan cguro ang kapalit sa kasiyahan nila kahapon, nyahahaha. ay nagbibiro la-ang.

Raquel said...

Hi Bless, happy weekend jan. O cge gtg now, mag blog rolling sa ko sa uban silingan.

Anonymous said...

Mareng Bless, maayo kay maigo nang imong bana sa inyong closet nga sa akong tan aw murag higante man na kaayo hehehe...mare kalawom jud nimo mobisaya ba bilib ko dà.
mag agik ik man sad tag basa dire :) pastilan jud ning mga bisdka kataw anan. Nikatawa na ko oi, kay nahubas akong luha kagabii, napikot lagi akong mata ahak ba, labad pa ning akong ulo ug hinilak. Nihilak ko sa inyong mga komentaryo. HAppy weekend kaninyo diha mre.

Bless said...

Mareng Raq arang jud ka oi..ganahan jud ko kaayo nimo ba kay die hard frend jud!!! More power to you hehehe. Salamat sa kanunay ug pagpabilin nga maayo. labs u!!!!

Aguy mare Ethel salamat kay hingkatawa ka na...Lagi lami man pud magbinisaya kanunay... hehehe God bless.

Blog Widget by LinkWithin