Bits and Pieces

I wasn't able to post a new entry for the last couple of days so i will just disclose bits and pieces of what's going on lately here on my end.

As usual my time are all consumed with work that after I got home I'll be flat tired and can't think of what to write on my blog. Though I'm trying my best to visit and check on my blogworld neighbourhood. Happy to read on the going ons with friends lives. Ug sa bisaya pa...mangharbat ug tsismis hehehe.

Kidding aside, I am happy that my sister's wedding yesterday went well. I talked to her last nite and was very excited to at last hear the details of her very memorable day. She promised to send to me pictures and video as soon as they can have it. The first thing that I asked her is you know...feeling of having surrendered the "bataan" hahahaha She laughed her heart out when asked about it. Murag nakauyon jud diay hehehe. I will post some pics later on if i can get hold of their wedding pics.

For my work update, we just had our monthly meeting 3 hours ago and we were informed of what's going on with the company. Then came the evaluation as to performance. So far I am doing great. I asked my manager in private of what she can say about me as I am stilll on a probation. She said I am doing very wonderfully and if only she can clone me! She further told me that I am not going anywhere. I think that's enough for me nga magsadya =)

And I just heard a good news just now that my distant cousin Nylpha in Baird, Texas delivered their first child with husband Wayne thru a C-section. The baby boy is 8.03lbs. Congratulations to them and praying for her fast recovery. Me and my papasang is planning to visit them this coming November. Hopefully and God-willing, it's gonna be my first time in Texas. I'm excited! I pray =)

 

17 comments:

Raquel said...

Hi MB, pirst honor ko, nyehehe.

Congratulatins pala sa imong isster and best wishes.

Conratulation pud sa imo kay maayo man diay imong perfromance sa imong gitrabahuan. Pag-ayo ayo diha kay basin mo lambo ka diha nga companyaha.

Ayaw na work sa imong pagka CNA kay kapoy kaayo na nga field oi, kung mas nindot diha sa imong gi tabahuan diha ka lang, maybe later makakita pod kag mas maayo kay naa nakay experience.

Unsa ba ni nga ka layum ba ani nga pamulong nimo mangharbat.

Ok ra oi, makasabot man mi nga wala kanay gawas gawas diha. Ayaw lang dugaya kay basin irison ka ni ME sa mga bisdak girls. Naa na ra bay sya gi dugang.

Bless said...

Hehehe mareng Raq salamat sa tsika hehehe bitaw pirs onor jud ka as in! kanang mangharbat mao ra gud na sa mamunit, manguha, mang-usi(sera) hehehe

Hi sis Nao..ikaw jud among star dancer hehehe. Nkahinumdum ko sa cheerleading kunohay hehehe .

Raquel said...

Arang klaroha pagka seksi man diay si sister og nice kaayo ang iyang igot2x pero tutuki ra gud ninyo iyang kigol morag lubot sa kaldero.

Unknown said...

Silingan congratulation sa imong sister's wedding, ahak ang bataan man jud dayon ang imong gipangutana, bwahahahaah. Bitaw arang laluma jud sa imong bisaya kay mangharbat man ang imo gamit arang arang na lang na nga gamiton kaysa mga tsismis kay medyo dili kaayo halata, nyehehehe. Arang labara jud ni si madz Raq kay tutukan daw nimo mura daw og kaldero, hehehe. Sige silingan ayo ayo dinha, mwaaaaaaaaah

Analyse said...

all that good news in a very small span of time? isnt life cool?

Anonymous said...

Bless, enjoy diha sa pang harbat, hehehe! gud luck in ur job! ayu ayo!

Anonymous said...

Bless tinood ka, gipangutana gyod nimo ang bahin sa "bataan??" Wha ha ha ha, wa ako masabi. Congrats to your sis and her hubby!Banat diha harbat!

Anonymous said...

Hi Bless, Congrats to you for doing a great job! to your sister nga successful and happy wedding and your cousin for having their first baby. All you mentioned were just a good news! Oi taymsa na intriga ko pagpangutana nimo sa imong sis about sa bataan hahaha imo man pod gibuking hehehe.

Aligre kaayo mo dri ba basta manubag na c Ghie, raquel og c Ethel malingaw kog basa hehehe..Ok sige bless ayo ayo diha permi! TC

Ladynred said...

Forgive me pero unsa manang "bataan" Bless. Ugok jud ko kaau da! Congratulations sa imo sister ug cousin. Labi na jud sa imo work. Good job!

Anonymous said...

HAgoy, dia ko mareng Bless na ewit!
DIay congrats sa imong sister, ug sa imong cousin ug labaw sa tanan sa imong trabaho, oy kanidot sa atong feeling kong ganahan kaayo atong boss noh? na hala pag parte diha ug imbitaha dayon mi. Cge kong muabot ang mga pix sa imong sis, ipulot baya dire ha! naha ayo ayo mo diha ug regards sa imong papasang!
Gimingaw ko nimo ha, pahibalo na!

Raquel said...

Mareng, kumust na ka diha? Ako na busy pod ni Maria, lihukan na kaayo oi.

Gikutaw ni mareng Ethel akong utok kay naa sya'y puzzle didto, naa pa jud premyo.

O cge, pag-ayo-ayo dinha. Give my regards to your hubby. Kinsa gani ngalan niya? Puede ipa-ila ila ra gud ko sa iya, nyhehe. Bitaw, I like to call there names sa bana sa akong mga amigas.

Makis said...

i really liked the phrase "feeling of having surrendered bataan!" this is one good basket of bits & pieces - have a great day, bless!

Anonymous said...

Bless, uy bitaw jud, nindot jud ning i-surrender ang bataan noh! haha Congrats on the great reviews. Makabukad gyud sa atay!

Raquel said...

Mare, ninghapit ko before ko matulog kay basin naa new posting, Wals man diay. Kung mag post ka unya nalang kaadlawon ha kay mo mata ko. Ayaw ko ingna para makita jud ang katab kung kins ang ilisto.

Good night...

Raquel said...

Sus abi ko man ug naa nay bag-o, hahaha, hala pinduta kanang akong comment kay ikaw nalang wa pa nakasulod. di ko mag post bag-o kung walay imong ngalan didto...hehehe, bitaw kung di jud ka kasulod ayaw na sudli oi.

Anonymous said...

naks best wishes to ur sister and more restful days and nights for you dear. ey, i have a request, pwede po ba palagay ng kahit tagalog translation pag may visayan sentences or statements, para matuto din ako. hehe thanks have a great week!

Raquel said...

Mare, good morning, kumusta naman ka diha...busy jud?

Blog Widget by LinkWithin