Lonely No More

Obviously from my post's title I am happy now that my papasang arrived home last night =) He picked me up from my work straight from his field work. He told me he wasn't able to have a good sleep too in the woods because he have to be vigilant also for his students aside from thinking about me at home alone.

Anywho, after we got home he told me that while in the woods he was thinking of taking me out, maybe dining and watching a movie. It's his way of not always being with me lately. I was really touched that even he's busy at work not a single moment that he forgets about pleasing me. I told him we'll just stay home coz I know he's tired after 2days of being away. But insistent as he is, we ended up going out last night and watched the movie Serenity. We both enjoyed the sci-fi, drama movie.

I was telling my hubby after we got out from the movie house that if you have love in your heart you will really find the serenity and experience the happiness of life. We are both happy.

 

19 comments:

Unknown said...

Silingan ka sweet naman ni papasang nimo, ingon ana jud ng ato vana bahala og kapoy sila from work basta ang importante nga mo spend guihapon sila og time nato mawala ra man pod ang ilang kakapoy. Maayo na kay dili ka na lonely is the night silingan, nyehehe. Ayo ayo dinha, mwaaah. Uy ako na jud ang pirs unor dinhi, hehehee

Analyse said...

o wala na ko masabi, sweet nyo nga hehe..

Anonymous said...

oh how swet naman! Bless, a must-see movie ba itong serenity?

Raquel said...

Grabe jud ni ka abtik si mareng G oh. No comment nalang ko mare kay sus laliman ka sa atong estorya gabii 82 minutes? asa ka manangkong, nagbaga gud akong cellphone, nyahaha.

Paminawa ra gud akong musik, naa sa last na dapit "in your eyes". Gimingaw biya ko karon sa akong manliligaw oi, luoy jud tong tawhana kay grabe ka inlove sa ako. Ingon sya nga kung dili kuno ko happy sa akong mabana naa daw sya maghulat.

Anonymous said...

Hi Bless,
Im glad you and hubby had a good time. Haven't seen that movie serenity yet. My Dan and I has been very busy lately. We can't wait for our 3 day weekend. yeheeey!!!! Ingat!!

Anonymous said...

Awwwwwwssss, soooo ssswwweeeetttt!!! Giamigas gud ang blog! lol!

Anonymous said...

Haay ka sweet noh? kapalangga jud diay nimo mareng Bless :) ako nasubrahan sa kapalangga kay magkulong sa kwarto hehehe balon dayon ug biskwet!
Diay, bisita lang ko dire kay naka higayon sa akong puter, wa pa lagi nahuman among misyon ni vana, on and off ko sa akong puter, i hope this weekend mahumanhuman ko tong akong payag. cge mareng Bless Happy weekend kaninyo diha.

Ladynred said...

Just simply sweet. Labing-labing jud da!

according2whom said...

I think thats a nice date Blessy!

I'll look fwd jan sa Serenity na yan mukang maganda!

Anonymous said...

Bless, kahibudngan bitaw no ngano mingawon man jud ta ug extra todo kung mawala ato bana sa balay ug pila ka adlaw. Isn't it comforting to know that all the while you were thinking about him he was doing exactly the same about you too? That was a sweet date.

Anonymous said...

Mareng Bless, diin kana oi! busy pod ka? hahaha ako nakahigayon sa puter oi. dia nag suroy suroy sa mga kasilinganan heheh. cge ayo ayo mo diha sa imong vana. ingatz.

Raquel said...

Kalangot ba ani oi, wala bay new posting diri.

Asa ka nan intawon, naka duha nakog posting pero wa pa jud imong tamak didto.

Hehehe, bitaw unsa man imong gika bisihan diha?

Bless said...

Silingan dili na lonely is the night pero makauli ako bana tagtunga na pud sa gabii kay hastang busyha pud sila. Maayo na lang kay makauli man kaysa magpabilin sa field.

Ana as in sweet kuno! hehehe

Tess swee mo lang! hehehe Okay lang sa akoa ang movie. Pero murag kulangan ra ko sa action heehehe.

Bless said...

Mareng Quel grabe jud atong pagkukabildo ba hastang dugaya hehehe sa sunod na pud.

Honeylet hope you enjoy your 3-day weekend!!! God bless!

Gring yes oi labing labing jud bahalag saging saging hehehe

Bless said...

Darling yes its a good date for us! You watch it sulit din naman yong bayad namin hehehe

Geri tinuod jud ka...Hastang kamingaw labi na naanad mo pirmi nga kuyog. Mao btaw nagtagbo na cguro amo wavelength kay pareho man mi ug hunahuna pirmi =)

Mareng Ethel mobisita na ko sa imong balay karon kay mejo nabusy pud ko kuno sa pagpanginabuhi unya usahay kapoy na moabri sa puter inig abot hehehe.

Mareng Raquel off ko ugma pero basin dili kaayo ko kasuroy kay naa pud mi misyon ni papasang. Unya naa mi miting sa ako workplace. Bisita ra ko didto sa imong payag ug magpost.
Nabusy ko mao na la kapost ug new entry.

aMgiNe said...

haha natawa naman ako sa tawag mo sa hubby mo -> papasang. hehe glad 2 hear ur lonely no more. have a blessed week ahead.

Anonymous said...

mareng Bless, dinhi nalang ko mag post kay kanang imong tag board inot! maka highblood. Tua koy gipalupad tan awa imong email daw ipilit kato aron di ka barangon ni Nao, ahak ang baba ni manang Ghie, kay nalisang lagi sa sudya ni Nao nanindog iyang bungot waahahaha mareng Bless unsaon nalang ning mga baba sa bisdak oy!

Raquel said...

Hi mareng Bless, bitaw morag busy ka diha kay wala na kay duaw2x sa mga sinlinga. Ok ra oi, wlaay problema kay wroking girl ka na baya ha.

Pasagdahi lang mi diri kay wala mi mga lingaw, mag cge lang blogging, nyahahaha.

Gi apil ni mareng Ethel sa pixel si sister kay hadlok sya kulamon.

Atong isang-adlaw ko kabantay ba nga kitang upat, mga silingan ra man diay ta ba kay duol ra atong province. Si MG, naa sa BXU, ikaw naa sa Agusan, si ME taga Medina ug ako, sa CDO...duol ra jud kayo ta. No wonder mag ka tugna ang ating mga landas, nyehehe.
Kanus-a imong day-off?

Bless said...

Mareng Raquel maayo unta ug magkakitaay ta didto inig makauli ta sa mindanao hehehe duol ra man jud ta ninyo sa usag usa oi!

Sis Nao pirti jud oi arang ka mingaw bitaw pagwala ang bana. Na maayo na lang gani kay mejo makapahulay cya ug deploy sa other countries. Na unsaon na lang...hehehehe

Blog Widget by LinkWithin