Smoke gets in my nerves....

so to speak! And yes I meant it literally. I was cooking beef stirfry yesterday afternoon. While I set the beef on the stove top on a medium heat I went to open my email and surf the net, blogging and do other net stuff. My bad...I forgot all about it. I was so engrossed on the computer when suddenly I heard a loud beeping sound of the smoke alarm system we have. Geez I was disoriented at first what was that sound all about. When I looked up at the ceiling I saw the smoke alarm lit up. Then wondered why it was beeping then I realized I am cooking. Golly! I forgot all about it! I turned to check the stove. There I saw my pot smoking and the beef was burnt. I immediately turned off the stove, take out the pan and sit it on the pot holder and then turned on the exhaust fan. I was still alarmed what to do with the alarm that keeps on beeping. Was afraid the fire fighters will come and sure I will be embarassed. Still freaking out I called my husband and asked him what to do to stop the alarm. I was blabbing fast that he told me to calm down and not to worry that much. The fire fighters will only come unless I called 911. He told me to take out the alarm's battery. But was glad the alarm went off before I could even touched it. I felt and hinted a smile on my husband's face when I heard him on the phone. He even congratulated me for my first test of the alarm thingy. Oh boy! The bottom line is..never ever forget when you have something in your stove and don't blog too much when you are cooking hehehe

 

7 comments:

JO said...

oh yeah, that happened to me too... i was boiling eggs one time and the water dried out (coz I was up in my room blogging), then there was a loud pop... and when i look, i saw the eggs all over the kitchen cabinet and ceiling...

happy weekend bless!

Ghie said...

silingan katawa man lang ko nimo ba, tan awa lagi ning unahon man ang computer ba, pareha nako ganina, na lingaw ko sa computer nakalimot ko nga naa diay koy embutido sa oven ni kapin na og 2 hours pag gawas pagud, heheheh

Ethel said...

Halaka mareng na experienced ko na pod na, gikan ko nag luto luto unya pag off mareng kay di diay to mao lahi diay nga burner ang na off nako, sus mareng naligo ko perteng jud nakong kurata kay ni syaok ang fire alarm basta mareng wala koy saplot nigawas sa banyo dagan ko diretso sa taas kay naa sa 3rd floor ang fire alarm abi nakog naa sa taas ang sunog, gamay ra man nga smoke akong nakita senditive kaayo syaok dayon, sus dagan na pod ko sa ground floor agoy didto daghan kaayong aso ang kusina nasunog akong giluto luto, basta mareng nagkurog kurog akong tuhod ug kaunuran ug dinagandagan saka kanaog, akong gibuhat mareng giablihan nako tanan bintana aron mogawas ang aso wa siguro to kadungog akong mga silingan mareng kay wa may nanuktok sa tugkaran :) sukad adto gabantay na jud ko pag mag off ko sa burner kay peri ko masayop.

Raquel said...

Hahaha, ayayay...pagkadanghag ba nimo mareng. Kini laging blogging2x ba kay daghan ma disgrasya. Maayo nalang kay wala ni kalayo mare.

Let me share my experienced too. Cge ko sa computer, blogging ug uban pa. nagpabugal kug tubig mare isa ka kaldero, pastilan nahubsan, cguro 3 hours na sa stove. Ang kaldero kay nagbaga na ang lubot, kuyawan kaayo ko. tinuod ka na mare, grabe kay ang lubot sa kaldero kay morag cga sa stove.

o cge mare, have a great week ahead.

Bless said...

Hello Ladies! Hehehe hindi pala ako nag iisa. Haskang tikia jud lagi mga sisters oi kuratan jud akong biga. Unsaon man nga totok kaayo ko sa puter unya mingkalit ug tingog ang alarm kinsay di makaulpot hehehe. Basta sa akong kalisang gadagan dagan ko sulod sa balay hehehe mura ko ug amaw. Gikataw an ko sa akong bana pag istorya nako sa iyaha. Gipikatan ra man kaha ko. Hehehe mao ng magbantay gajud.

Joy said...

lol! It happened to me too last Tuesday. I was boiling cuts of chicken then went to my room and used the pc (blog hopping). It was just about an hour though but I totally forgot that I was cooking something! I went to the bathroom to take a bath, dried my hair, etc. I must have stayed too long inside because when I came out, smoke was everywhere! Ayha pa ko naahinumdum nga naa man diay koy giluto. Ninghubas ang tubig sa kaldero unya ang chicken kay hastang pagora jud, itom kaayo! I sprayed my perfume everywhere... you know why? Bahong sunog nga meat ang among balay. Maayo na lang nga naremedyohan ra he he he

I enjoyed reading your post. Abi ko pa man ug ako ra ang medyo limtanon. :-))

Bless said...

Hahaha hala ka Joy daghan na ta aning limtanon. Ingon lagi akong bana sign of dementia hehehe Haskang kulbaa nako abi nako ug naunsa na pagtingog sa alarm =)

Blog Widget by LinkWithin