Sulod sa akong bayong

Pasensya na sa akong mga friendships nga mga Tagawog ug Maningla kay kining akong post binisaya kay ang gigikanan binisaya man so magbinisaya sab ko.

Silingan daghang salamat ug nia na ning akong tubag kung unsay sulod sa akong bag.

1. Akong cellphone nga naa sulod sa gamay nga medyas kay unsaon na lang nako pagpanawag sa akong papasang nga magpasundo na ko gikan sa trabaho kung mahikalimtan.

2. Akong planner/address book cum card holders. Aron ingnon ba nga daghan jud ug buluhaton kay naa man jud planner hehehe. Unya didto pud nakabutang akong mga cards - atimana kay plural jud - sama sa akong work permit, hospital card, library card, laundry card, ug gate card. Basin makabaktas ko padulong sa among unit ug mabilin ang gate card hehehe

3. Gamay nga wallet sudlanan sa akong mga sensilyo ug identification cards - akong driver's license (permit), green card, military ID, ug check card, debit/credit card.

4. Mga liyabe - sa among puluy-anan, sakyanan, mail box ug kaha de kaldero hehehe

5. Rosaryohan - nga hinatag sa akoa. Bisan mag ilis-ilis ko ug bag mag uban-uban jud sab ni ngadto.

6. Chapstick - labi na karon nga ting tugnaw mangliki sab akong wait. Ug pasinaw sab pud ni ba =) Ug pure hand wash ug vanilla hand lotion para dili mangliki ang kamot.

7. Alleve - Pangandam para sa sakit sa kalawasan.

9. Sign pen nga gikan pa sa Pilipinas. Murag isyu pa ni didto sa akong gitrabahuan kaniadto hehehe

10. Check book - kay kinahanglan lista d book jud inig naay paliton aron mabalanse dayon ang panudlanan. Lisod na ug mo no available funds.

11. Feminine pads - pangandam pud basin moabot ang kada buwan nga bisita =)

Mao ra kini ang sulod sa akong pang adlaw adlaw nga bag. Inig manglakaw mi ug layo layo ang madugang sulod sa akong bayong mao kini: press powder, perfume, antipara (shades), sudlay, ug uban pang mga bling blings.

Ug dili na ko mopasa aning maong assignment kay murag ako na lang man cguro ang wa kahimo niini.
Sa ikaduha, daghang salamat sa akong silingan sa paghatag ning maong buluhaton.

 

9 comments:

Babette said...

Hi Bless, kasabot ko gamay, not the malalim na word though. Thanks to mommy who's a Bisaya. :)
Have a nice weekend!

Anonymous said...

Hi Bless,...pareha gyud ta dala2x sab ug rosary...hinatag gihapon sa ako sa akong mama..busa dala dala gyud permi uban sa akong novena book ni Sto.Nino...na hala..happy sunday nyo dina...take care.

Anonymous said...

Hmmm, just a wonder, do you put make-up on? Wala man guy make-up sa imong bag. :-))

Have a great week ahead!

Raquel said...

Hay naku mga babae talaga, halos lahat ganito talaga ang laman.

O cge mare...

Bless said...

Hi Barb..sowe coz puro bisaya ang post ko. =) So buti na lang din at u understand lil bit of it =)

Hi Che, lagi naanad na. Gikan pa pud na sa Pinas nako nga rosary =) You take care too diha.

Hi Joy! Hehehe la man koy make up kay dili ko kaantigo mamutang. Pulbos lang pud panagsa unya ang lipstick inig naay okasyon. Magtuon pa ko ani magmake up hehehe Chapstick ra akong dala dala pirmi. Kami man pud ni bana duha ang mogamit.

Bless said...

Mareng Raq mao jud! Unsaon na lang kakambal na man jud ng mga abubot abubot oi hehehehe

Ligaya said...

Hi Bless! kahit hindi ko naintindihan most of it, nag-enjoy naman ako sa pagbasa. ;) it's been more than a year that I'm not carrying a purse with me. naging si Ninev na ang lagi kong karga-karga, saka ang kaniyang diaper bag. hehehe!

take care and have a great week! =)

Ethel said...

mareng Bless sori kong ulahi ko dire :) agoy grabeh nakog katawa dire unsa gud nang kaha de kaldero, pastilan ka jaga jagaon jud nimo mareng oy, makalingaw!
grabeh nako tawa dire oy.
na cge mareng ayo ayo mo diha ni papasang nimo.

Unknown said...

Silingan ahak na ewit nako nag tuo man ko og naka comment nako dinhi uy, ni balik ko kay mo basa unta ko sa mga comment na tingala ko nga wala man diay ako, sus pasayloa ko, hehehe.

Ayaw jud kalimti ang cell silingan kay unsaon na lang. Pareha ta naa pod koy chapstick pirmi dili jud na mawala, hehehe. Sige silingan ayo ayo mo dinha ni papasang nimo.

Blog Widget by LinkWithin